[bluetooth-dev] MTU in Axis BAP

Hej, jag har fått ditt namn av Martin Sallenhag, vi håller på att göra en
mobilitetsdemo åt er.

Jag har en fråga om MTU på er BAP, jag har läst föjande svar från mail
listan:

> specification. If you
> want a larger MTU you need to negotiate it, by sending a PN
> message. If you
> want a larger MTU you have to increase the MTU set in the PN
> message sent in
> rfcomm_connect_req.

min frågor är: vad stödjer bap-en för max MTU ?

vi har inte lyckats förhandla med BAP-en om storleken, går det?

mvh, Tobias

Tobias Sundblad
Wireless Development
AU-System AB
Scheelevägen 17 SE-223 70  Lund, SWEDEN
Phone: +46-46-32 71 79, Fax: +46-46-32 70 01,
Mobile: +46-702 69 32 89
mailto:Tobias.Sundblad@xxxxxxx.se
http://www.ausys.se

-
To unsubscribe from this list: send the line "unsubscribe bluetooth-dev" in
the body of a message to majordomo@xxxxxxx.com